۱۳۹۲/۱/۱۹

نام و یاد و آثار صادق هدایت زنده باد ، به همراه دانلود کتابها و آثاراو

امروز 19 فروردین , سالروز در گذشت صادق هدایت است .


جملات و سخنانی از افکار وآثار صادق هدایت ، نویسنده ای بزرگ درادبیات ایرانی:



در ته این زندگی مرگ است که ما را فرا می‌خواند.
انسان را وقتی در گور می‌گذارند زمان برایش بی‌معنا می‌شود.
فهمیدم تا ممکن است باید خاموش ماند تا ممکن است باید افکارم را برای خودم نگه دارم .
همه از مرگ می‌ترسند من از زندگی سمج خود . 
می‌ترسم بمیرم و هنوز خودم را نشناخته باشم .
کسی تصمیم به خود کشی نمی‌گیرد خود کشی با بعضی هاست . 
انسان در زندگی یک سرمایه بزرگ دارد آن سرمایه خود کشی است . 
تنها فایده تاریخ این است که انسان ازمطالعه اش از ترقی آینده بشر هم ناامید می‌شود .
درزندگی زخم هایی هست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می خورد و می تراشد.این دردها را نمیشود به کسی اظهار کرد، چون عموما عادت دارند که این دردهای باورنکردنی را جزو اتفاقات و پیش آمدهای نادر و عجیب بشمارند و اگر کسی بگوید یا بنویسد، مردم بر سبیل عقاید جاری و عقاید خودشان سعی می کنند آن را با لبخند شکاک و تمسخر آمیز تلقی بکنند زیرا بشر هنوز چاره و دوائی برایش پیدا نکرده و تنها داروی آن فراموشی توسط شراب و خواب مصنوعی بوسیله افیون و مواد مخدره است ولی افسوس که تاثیر این گونه دارو ها موقت است و بجا ی تسکین پس از مدتی بر شدت درد می افزاید. 
من فقط برای سایه خودم می نویسم که جلوی چراغ به دیوار افتاده است، باید خودم را بهش معرفی کنم.








شجره نامه صادق هدایت 








برای دانلود آثار صادق هدایت روی لینک زیر کلیک کنید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر